24 apr 2013

Mijn Avond Routine || Iris

 Een tijdje geleden schreef Mendy al over haar avond routine, en vandaag is het tijd voor die van mij! Aangezien ik mijn gezicht overdag dicht 'plamuur', is het natuurlijk wel zo handig om al die make-up er 's avonds weer goed af te halen. Benieuwd naar welke producten ik gebruik?








's Avonds begin ik altijd met het afhalen van mijn oogmake-up. Hiervoor gebruik ik deze oog make-up remover van Lancôme. Hij is wel wat prijzig, meer dan 20 euro, maar hij haalt waterproof mascara en eyeliner wel erg goed van je ogen. Ik deel hem met mijn moeder en we doen er samen ook altijd erg lang mee.

Hoe te gebruiken? De make-up remover breng ik lichtjes aan op een watje en deze haal ik dan over mijn ogen. 





Om mijn foundation e.d. van mijn gezicht af te halen, gebruik ik deze reinigingsmelk van Kruidvat voor een normale tot gemengde huid. Deze kost eigenlijk bijna niks, rond de 3 euro. Maar hij doet gewoon prima zijn werk, ik haal er nogal wat make-up vanaf 's avonds!

Hoe te gebruiken? Ik smeer de reinigingsmelk op mijn gezicht uit en verwijder deze met een nat katoenen watje. 




Na de reinigingsmelk gebruik ik deze poriënsluitende lotion van Garnier. Deze lotion verfijnt poriën, droogt onzuiverheden uit en matteert je huid. Ik gebruik hem al ontzettend lang, een aantal jaar toch alweer. Inmiddels kan ik echt niet meer zonder! De lotion kost 10,- en je kan er een aardig tijdje mee door.

Hoe te gebruiken? Deze breng ik net als de oog make-up remover lichtjes aan op een watje en wrijf ik dan uit over mijn gezicht.





Deze controlstick van Kruidvat gebruik ik nu een tijdje en ik moet zeggen dat ik er best tevreden over ben. Ik merk eigenlijk weinig verschil met de control stick van Garnier, die 3x zo veel kost. De prijs van deze stick ligt rond de 2/3 euro. Een tijdje terug heb ik al een uitgebreidere review erover geschreven - review.

Hoe te gebruiken? Ik breng de vloeistof uit de tube aan op onzuiverheden met mijn vingertoppen.



Deze dag- en nachtcrème van Yves Rocher gebruik ik graag op droge plaatsen in mijn gezicht. Dit is alweer mijn tweede potje van deze Purecamille crème! Ik moet wel uitkijken, want ik kan er ook wel wat een vette huid van krijgen.. Te koop online en in Yves Rocher winkels voor ongeveer 9,-. Ook hier heb ik een review over geschreven - review.



Als een extraatje gebruik het liefst deze gezichtspeeling van Yves Rocher, met abrikozen pitten,  en de Pure 3 in 1 van Garnier, die je kunt gebruiken als reiniger, scrub en masker. Ik gebruik dit zo'n 1 à 2 keer per week.

Dit zijn de producten die ik het meest gebruik voor mijn huid! Gebruiken jullie ook iets van deze producten? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...