27 mrt 2013

Catrice LE Candy Shock

Bij LE is er altijd wel minstens één product dat ik helemaal het einde vind, maar bij deze LE Candy Shock.. vind ik (bijna) alles super tof! De LE heeft wel wat weg van de Floral Grunge LE van Essence met al die mooie pasteltinten. Alle twee zijn ze ontzettend mooi voor in de lente!





Kijk hier naar het vrolijke promotiefilmpje van Candy Shock:


Baked Eyeshadows: € 3,89
De LE bevat 4 prachtige baked eyeshadows in een felle roze, mint, oranje en bruine kleur! Catrice beweert zelfs dat de textuur lijkt op die van een suikerspin! Als je het droog aanbrengt ga je voor een licht en 'delicaat' effect en nat gebruikt is de oogschaduw intens van kleur. Zelf vind ik dat de prijs best hoog is voor Catrice voor slechts één oogschaduw kleur!


I Scream: Ice Cream - Play It Blue
Bring Me Peach - It's Honey Money

Lip Balm Stick: €3,99
Lippenbalmsems vind ik altijd al leuk, maar als ze dan ook nog een subtiele kleur hebben.. dan ben ik helemaal om! Op de dop van de verpakking staat ook nog eens een leuk printje! De prijs is hetzelfde als de lipsticks uit het vaste assortiment! 
.
Sugar Shock - Bring Me Peach

Lip Peeling: €2,99
Een tijdje terug heb je al een video van DIY lipscrub maken (klik hier) kunnen zien, en nu ligt er (gewoon lekker simpel) een in de winkel. Dit is een lipscrub, die losse velletjes weghaalt en je lippen weer lekker zacht maakt! Deze wil ik wel gaan uitproberen! 


Multi Colour Blush: €4,59
Een gebakken blush, net als de 4 andere oogschaduws, en -verder op in de post- ook nog een highlighter! Deze blush bevat 4 verschillende roze kleuren, die mooi samen op je wangen mengen. Dit is zeker één van mijn oogappeltjes uit de collectie!

Sugar Shock

Multi Colour Highlighter: €4,99
Wauw..wauw.. alleen door het uiterlijk van de highlighter wil je hem al eigen maken! Ik ben wel benieuwd naar die matte- en parelmoer tinten, zeg! Catrice beweert dat hij zelf oneffenheden verbergt, nou dan hebben we wel een glimmend hoofdje!

Vanilla Love

Soft Nail Lacquer: €2,69 (/ €2,99)
De laatste tijd zijn pastel kleurtjes helemaal in, en daar doet Catrice lekker aan mee: roze, mint, abrikoos en  geel. De abrikoos en geel hebben een matte en poeder-achtige finish. 

I Scream: Ice Cream! - Play It Blue - Bring Me Peach - Vanilla Love
Nail Sugar Pearls: €2,99
De caviaar balletjes passen wel goed bij de LE, dat moet je toegeven! Het ziet er leuk uit, maar ik vind het -persoonlijk- best irritant op je nagels.. Wil je eens vrolijke caviaar nagels uitproberen, dan is dit een leuke en goedkope kans! Het had eigenlijk leuker geweest als Catrice er eerder mee had gekomen, de trend wordt al weer wat minder..

Cotton Candy - Candy Shock
Heb je al gemerkt dat de nemen steeds opnieuw terugkomen? Tof, toch? Ik vind de LE ontzettend leuk en ik ga zeker begin april meteen een kijkje in de winkel nemen. Op mijn wishlist staan: de Lip Peeling, Blush/ highlighter en misschien ook de Lip Balm Stick!

Wat  vinden jullie de leukste producten uit Candy Shock? Liefs' Iris

Candy Shock is van begin april tot half mei bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland en België verkrijbaar. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...