19 feb 2013

YouTube

Hi allemaal!

Nog één weekje school, en dan hebben wij dan ook eindelijk vakantie! Zuid-Nederland heeft z'n vakantie er al weer opzitten en de andere NL'ers hebben nu lekker vakantie! Maar ja, juist onze school kiest ervoor om ons nog één week later vakantie dan normaal te geven?? Uiteindelijk wel weer fijn: we hoeven minder weken tot de meivakantie te wachten!


De afgelopen week waren verschrikkelijk druk met toetsen, we hadden geen toetsweek maar wél de toetsen.., en toen werd ik ook nog eens een hele week ziek.. Daarom heb ik eigenlijk geen tijd gehad om überhaupt een filmpje op te nemen! Mijn twee vorige filmpjes waren niet helemaal 'fantastique', en ik heb nu wel ideeën om het anders te gaan aanpakken ;) En je raad het vast al waarom ik dit berichtje schrijf: in de vakantie wil ik wat filmpjes op gaan nemen, omdat ik het eigenlijk erg leuk vind om te doen! Ik heb al wat ideetjes, zoals een What's In My Schoolbag Tag, een leuke lente look, mijn nagellak stash, een nail-art tutorial, misschien een opgemaakt video of bijvoorbeeld een D.I.Y. voor gel eyeliner aanbrengen/ het kwastje wassen.

Ook hebben we een plannetje voor een Friend Does My Make Up Challenge video!

Hebben jullie nog ideetjes voor leuke fimpjes voor YouTube? En hebben jullie al vakantie, heb je wat leuks gedaan?

Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...