26 feb 2013

DIY Origami PIKACHU II VIDEO

Vandaag weer een video! De vorige video's waren gemaakt door Iris en deze keer ben ik met het filmen aan de slag gegaan! Het leek me leuk om weer iets van een DIY te plaatsen en dan in video-vorm! Toen ik klein was, was ik echt gek op origami! Ik leende 3 boeken tegelijk van de bibliotheek over origami en vouwde alles na! Toen ik op internet begon te googlen, vond ik een leuke: pikachu!


Ik heb een origami DIY van Pikachu gemaakt :). Ik ben van plan meer origami tutorials online te plaatsen!
Laat me weten wat jullie van het filmpje vinden! Dit was mijn eerste keer, dus ik ben er allemaal nog niet erg handig in.


Laat het weten als je deze DIY hebt uitgeprobeerd! Mail eventueel een foto! Ik ben benieuwd :).

Liefs' Mendy

4 opmerkingen:

  1. cute!
    ik heb je voor de liebster award genomineerd!
    check mijn blog voor meer info.
    xxx LIsa van www.leblondme.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan Mendy! Ik heb hem gedeeld op facebook voor degenen die zich in de vakantie vervelen.
    Groetjes Rijna

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...