18 feb 2013

Catrice Prime And Fine Highlighting Powder

Deze wonderschone highlighter kan ik tegenwoordig niet meer missen voor mijn dagelijkse look. Ze laat je stralen en geeft je een mooie gezonde glow! Wat wil je nog meer? Oh, heb je een vraagje? Duur? Nee, joh: ze is helemaal budget!





Prime And Fine Highlighting Powder #010 Fairy Dust € 4,49

De highlighter gaat over de toonbank in een glimmend, basic, maar toch chic zwart doosje en is aardig groot. De verpakking weegt 11g, even ter vergelijking: de Compact Powder weegt 8g, de Multi Colour- en Definding Blush 8g en 5g. Je kunt er dus wel eventjes mee vooruit!



'Extra zachte poeder met licht-reflecterende pigmenten voor highlightende effecten en een unieke glans op gezicht en decolleté.'

De highlighter is eigenlijk te mooi! De poeder geeft een erg mooi en subtiel warm gouden glans, voor een  gezonde glow. Op de foto hieronder is genomen bij zonlicht, helaas komen de glinsteringen niet helemaal goed over op de foto..



Daarom deze foto van Veracamilla.nl:

Veracamilla.nl




Er gaat bij mij geen dag meer voorbij zonder dat ik deze mooie poeder draag (tenzij ik geen foundation of helemaal geen make-up draag die dag ;)). Ze is gewoon ontzettend mooi en subtiel! Niet too much, gewoon voor overdag! Dus als je op zoek bent naar een mooie, budget highlighter is dit een echte BUY!

Liefs' Iris

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...