20 feb 2013

Applelicious Glossy Lip Balms NYC

Ze ruiken heerlijk naar appels, die Applelicious Lip Balms van New York Color! Ze zijn budget, verzorgend en geven een subtiele kleur aan je lippen! Lees je verder voor de foto's en swatches?


Ik heb twee van de vier verschillende kleuren: nr. 350 Blushing Golden en nr. 353 Pink Lady. De andere twee kleuren zijn: Caramel Apple en Big Apple Red.


De verpakking is lekker fel roze, en valt heel erg op! Ontzettend tof, toch? En ook nog eens handig voor in je tas, je hoeft niet lang te zoeken!


In het midden van de lippen balsem zitten appeltjes, die bestaan uit karitéboter, jojoba- en avocado-olie: extra goed verzorgend dus! En de gekleurde buitenkant zorgt natuurlijk voor de kleur die ze afgeven!



Zoals je ziet, geven de Applelicious Lip Balms niet verschrikkelijk veel kleur af, maar gewoon een subtiele tint. Erg leuk dus als je niet van erg felle lippen houdt overdag!



 Dit zijn mijn lippen zonder iets erop.
#350 Blushing Golden

Zelf vind ik deze kleur een beetje eng, metallic-achtig. Deze kleur draag ik dus ook niet op mijn lippen, maar als highlighter is hij wel erg mooi!


#353: Pink Lady
Pink Lady is een erg mooie subtiele, roze kleur en geeft gewoon nét iets meer aan je lippen! Inmiddels een echte favoriet bij mij, en is volwaardig lid van mijn dagelijkse make-up bakje!

Verzorging
Lippen balsems zijn er natuurlijk speciaal voor om je lippen te verzorgen. Op de vraag of deze schattige lippen balsems een erg sterke verzorging hebben, is het antwoord simpel: Nee. Als het 's ochtends op de fiets zo veel graden onder nul is, grijp ik toch liever naar een dikke laag Labello! Maar dat wil niet zeggen, dat ze je lippen niet verzorgen, want dat doen ze echt wel! Alleen gewoon wat milder! 



De schattige Applelicious Lip Balms ruiken super lekker naar appels, geven een mooie subtiele tint,  hebben een milde verzorging en zijn ook nog eens budget-proof: €2,79! 'Wat wil je nog meer? Oh, je wilt weten waar je ze snel kan gaan halen? De meeste winkels van de Kruidvat!'

Liefs' Iris



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...