20 jan 2013

Review: Catrice nr. 050 Twinkle In The Eye + Nr. 060 Rumble In The Jungle

Laatst vertelde ik jullie al over de assortiment veranderingen van Catrice (50% korting!): ook deze wonderschone quattro'tjes gaat de vaste collectie verlaten! Lees je mee? Compleet met foto's, swatches en 2 looks!




Looks
De quattro oogschaduw is verpakt in doorzichtig plastic en oogt redelijk stevig. Ook al is de verpakking geheel van transparant plastic, heeft het palletje toch wel een chique uitstraling!



Kleuren
De lichtblauwe en donkerste bruine kleur (Twinkle) en  lichtgroene en paarse kleur (Rumble) wegen 1,5 g en de licht roze en lichtere bruine kleur (Twinkle) en de oranje en donkergroene (Rumble) kleur wegen 2,5 g.


De kleur combinatie van Rumble In The Jungle is iets wat je niet erg vaak bij de Kruidvat en Etos aan het budget-front tegenkomt en dit vind ik ontzettend tof van Catrice!

Nr. 060 Rumble In The Jungle

Deze quattro heeft zowat het tegenovergestelde van Rumble In The Jungle, met mooie natural tinten, vooral op de roze kleur ben ik helemaal verliefd!

Nr. 050  Twinkle In The Eye



Swatches 
Twinkle In The Eye
Rumble In The Jungle

De kleuren zijn allemaal erg goed gepigmenteerd en zijn goed op te bouwen in kleur! De oogschaduw heeft ook nog eens amper fall-out, zoals je hieronder in de foto's kan zien, waar ik niks heb weggehaald van fall-out!

Ooglook
Natuurlijk kon ik het niet laten meteen een ooglook met Twinkle In The Eye en Rumble In The Jungle te maken!


Twinkle In The Eye 

Gebruikt: roze (bewegend ooglid), lichtere bruin (arcade boog), donkerdere bruin (buitenste ooghoek) en licht  blauw (highlighter) 


Rumble In The Jungle

Gebruikt: paars (bewegend ooglid), donkergroen (arcade boog) en oranje (highlighter) + Gel Eye Liner Catrice nr. 020 It's Mambo Nr. 2 

Je kan natuurlijk heel erg veel verschillende kanten op met deze kleuren: fel paars (zoals ik had gedaan), een donkerdere look met donker groen en een lichte-lente look met oranje en lichtgroen!


Conclusie: Ik vind de palletjes super fijn en ik raad ze zeker aan! Als je van dit soort kleuren houdt, ren dan snel naar de Kruidvat en neem  €2,30 mee (i.p.v.  €4,49)! Deze pallettes gaan in februari uit het assortiment! Wat vinden jullie van de quattro's?

Liefs' Iris

Volg ons via Bloglovin' of Google Friend Connect!



1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...