22 jan 2013

Assortiment veranderingen Catrice februari '13: verschijningen

Laatst heb je al kunnen lezen over welke producten in februari  uit het assortiment gaan verdwijnen. Vandaag laat ik jullie zien welke nieuwe producten er in de schappen komen te liggen, zoals een nieuw nude kleurig oogschaduw pallette, een waterproof laagje voor je mascara en BB-cream! Lees snel verder!



Foto's: KosmetikAddicted

Oogschaduw


Ik vind eigenlijk alle kleuren mooi, behalve nr. 650 Petrol Shop Boys! Jullie?

De kleurtjes zijn  niet allemaal heel erg vanzelfsprekend, elk pallette heeft een super cool knal-kleurtje!

Nu zijn er in totaal 9 Intensif Wet & Dry oogschaduws te koop! Erg mooi, alleen heb ik toch liever meer kleurtjes in één.. s.. miss een duo/ quattro van deze mooie kleurtjes volgende keer, Catrice?

Het blauwige Smokey Eyes Set verdwijnt, en er komt een paarse voor in de plaats? hmm.. dan zou ik toch eerder de bruineige Smokey Eye Set kopen..


Wauw..Wauw...Wauw! Dat is het eerste dat in me op kwam, toen ik hem zag! Waarschijnlijk barst het op de blogs los met reviews van dit....wauw... pallette! Ik ben benieuwd, stiekem hoop ik ook nog dat het matte kleuren zijn, wat vinden jullie?

Eyeliners & Oogpotloden
Dit is wat ik nog miste bij de Kohl Kajal's, een bruine tint! Zwart staat altijd zo hard bij mij, als blondje!

Aparte kleur, niet iets dat echt bij mij zou passen!

Ziet er handig uit, alleen dan nog een waterproof versie?

Zien er leuk uit, al die kleurtjes en nog waterproof ook! Deze zijn wel een kijkje waard!


Gel eye liner met gouden glinsters! Super vet! Jammer dat hij nog niet in de schappen lag met de feestdagen!

Een nieuwe oogschaduwbasis! De verpakking ziet er in ieder geval al mooi uit!

Geen wenkbrauwgel, maar een soort vervanger van het wenkbrauwpotlood/ poeder!

2 nieuwe mascara's..

Dit zou dé oplossing zijn voor niet waterproof mascara, wel waterproof te maken! Ik ben benieuwd!

De nieuwe verpakking ziet er een stuk mooier en chiquer uit!

Nr. 250 Matt About Pink is echt heel erg mooi! Welke vinden jullie het mooist?

De BB-cream, dit is het product waar ik eigenlijk het meest benieuwd naar ben!


Ik ben benieuwd of dat deze concealers aan de all round concealer kunnen tippen, dit zou wel veel praktischer zijn: je hebt niet 5 kleuren, maar gewoon één kleur!

Om talg te verwijderen en je huid minder te laten glimmen, zonder je make-up uit te vegen.. Wel handig voor in je tas, of niet?

Een iets lichtere matte bronzer, ik vind hem er best wel chique uit zien (voor de prijs dan)!


Een nieuwe tint van de Skin Finish Compact Powders!

En ook nog een nieuwe tint van de Re-Touch Light Reflecting Concealer!

Zelf ben ik erg benieuwd naar het nude-pallette, de BB-cream, de top coat voor je mascara en de concealer! Waar zijn jullie het meest benieuwd naar? Liefs'  Iris

Volg ons via Bloglovin' of Google Friend Connect!

Vanaf februari te koop bij Kruidvat en Trekpleister!








1 opmerking:

  1. Leuke post!! <3

    Ik heb een leuke giveaway, zou leuk zijn als je meedoet! :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2013/01/happy-blog-anniversary-giveaway-de-drie.html
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...