25 okt 2012

Swatch: Catrice Wild Wild West-side (met suède effect!)

Laatst heb ik een nieuw nagellakje van Catrice gekocht: Wild, Wild West-side uit de limited edition. Het oranje nagellakje zou een suède effect hebben, al benieuwd?






Foto @ www.catrice.eu

Dit nagellakje is nr. 04 Wild, Wild West-side uit de limited edition: UpperWILDside van Catrice. De kleur heeft iets wat herfst-achtig, waardoor ik besloot hem mee te nemen. Ik was ook benieuwd naar het suède effect. Zou het echt op suède lijken?

Trouwens, heb je de dop al gezien? Er staan super schattige figuurtjes op!
                                                                                                     
                                                                          
   
Om het nagellakje goed te laten dekken, moet je sowieso twee laagjes aan brengen. (Op de foto hierboven, heb ik één laagje gebruikt. Het suède effect is grappig, maar niet 'spectaculair'. De nagellak heeft een matte finish en voelt anders aan dan de 'normale' lakjes. Om het matte effect de behouden, moet je ook een matte top coat gebruiken. Je moet goed (én dichtbij) kijken om het effect te zien: een suède structuur! Ik ga echter niet terug naar de winkel om nr. 05 Red Rocks te kopen. (Nr. 01 t/m 03 hebben geen suède effect, alleen nr. 04 en 05!) Het oranje kleurtje ga ik zeker vaker gebruiken: de kleur is erg leuk, maar het suède effect is niet heel speciaal.

De nagellak uit de limited edition is te koop bij de Kruidvat voor 2,69/ stuk. Let op: een limited edition blijft niet altijd te koop in de winkels!

P.S. Zoals je misschien gezien hebt, heb ik deze kleur gebruikt bij mij herfst color blocking-design!

 Subscribe en volg ons op Bloglovin'
Liefs' Iris


3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...